Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera och för att förbättra din upplevelse. Läs mer i vår cookie policy.
Den här sidan innehåller information om alkohol och riktar sig till dig som fyllt 25 år. Klicka på något av alternativen för att fortsätta och därmed:
Vi vill även informera dig om att vi då kommer att behandla dina personuppgifter i enlighet med vår policy som du kan läsa genom att klicka här.
Skriv något nytt
Zoezanlum Gauri

Daniel Sparr

Mats Larsson

Thomas Johansson
Daniel Sparr
Danielsson Rolf

Anonym användare

Fia Salem

Timothy Vaughn

Peter Nyberg

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare
Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Bernt OJohan

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Zoezanlum Gauri

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Tommy Doverstål

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

över ett år sedan
Jag beställde 12 burkar tidigare och fick min order cancelad
Hej! Vad tråkigt att det krånglade med beställningen. Om du kontaktar Systembolagets kundtjänst kan de säkert hjälpa dig ta reda på vad som har gått fel. Hoppas att det löser sig!
Beställde tolv till och fick meddelande från systembolaget att jag tyvärr bara får hämta ut 1st!!? Vad är problemet? Kan ni inte leverera så sluta göra reklam här
Hej! Förstår att det är frustrerande. Alla beställningar och leveranser hanteras helt av Systembolaget, så vi rekommenderar att du kontaktar deras kundtjänst för hjälp. Hoppas det löser sig!
Spekulerar lite. Kan det vara så att 1 kolli är 12 burkar i deras beställningssystem. Så här står det.... -- Kolliinformation -- Leverantören uppger att denna vara förpackas i hela kollin om 12 st. Om det är så så kanske det var tur att ordern stoppades. Du beställde 144 burkar. Men som sagt, bara en spekulation.