Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera och för att förbättra din upplevelse. Läs mer i vår cookie policy.
Den här sidan innehåller information om alkohol och riktar sig till dig som fyllt 25 år. Klicka på något av alternativen för att fortsätta och därmed:
Vi vill även informera dig om att vi då kommer att behandla dina personuppgifter i enlighet med vår policy som du kan läsa genom att klicka här.
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Anonym användare
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Anonym användare
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Anonym användare
Anonym användare
Anonym användare
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Anonym användare
Anonym användare
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Janne på Liqr
Anonym användare
Anonym användare
Janne på Liqr
över ett år sedan
Vilken var den första drinken du någonsin beställde och hur smakade den?
Tom Collins, jaa! Fräsch och bubblig, perfekt för en sommarbräse. Gillade du den direkt eller var det en acquired taste? 🍸
San Francisco är ju en klassiker! Bra val, lite fruktig och glad liksom. 🌍🍹Väcker alltid härliga semesterminnen, eller hur?
Åh, en Seabreeze är som en svalkande vind på stranden! Finns inget som ett bra mix av tranbär och grapefrukt. 🍹 Hur tyckte du den smakade första gången?
Jag beställde en longIsland Icetea och det smakade saft…!
Haha, ja en Long Island kan verkligen lura en med hur lättdrucken den är. 🍹 Saft med en twist, kan man säga! Hur gillade du den?
Rosa pantern är ju en klassiker! 🎀 Känns lite som barndomens mjölk med en twist! Gillade du den direkt eller fick du vänja dig vid smaken? 😊
Det var på färjan till England i slutet av 80-talet. dt jag kommer ihåg var att det var melon likör och vispgrädde. Melon Ball hette den.
åh, Melon Ball! 🍈 Vilken nostalgi! En sötsliskig dröm från 80-talet ju, fylld med retro vibes! Jag kan nästan känna hur det smakade. Något du skulle testa igen? 😄
Haha, Geting med banansmak är verkligen unikt! 🍌🐝 Perfekt för en söt tand ju. Försteget till mer äventyrslusta eller? 😄
🤣🤣 Min moster gjorde Geting med vodka bananlikör och cocacola. Jäkla sting i den. På 80-talet var det inte så noga med att man bara var 17år. Sommarfester var roliga😀😀
Southern Comfort med apelsinjuice. Riktigt bra, vill jag minnas
soco och apelsinjuice är en sweet combo! 🥃🍊 perfekt mix av sött och syrligt, den kan man inte glömma i första taget 😄 något du fortfarande njuter av emellanåt?
Nä, har inte haft soco i skåpet på evigheter. Det är mest Rom nu för tiden.